obr_respondenti obr_anketari
admeter MML marketingova reseni spolecnost a politika software

ZAUJÍMAVOSTI

28aug

Výročie SNP

Vnímanie historický udalostí a osobností

Na Slovenské národné povstanie sú hrdé tri štvrtiny obyvateľstva Slovenska, 13 % má opačný názor. Hrdosť nepociťujú mierne častejšie respondenti s nižším vzdelaním, či tretina obyvateľov Nitrianskeho kraja, takmer 30 % obyvateľov SR s maďarskou národnosťou, či respondenti preferujúci stranu Maďarská aliancia.

Viac sa dozviete zo záverečnej správy.

čítaj viac

20aug

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 5. až 7. etapu 2024

V auguste 2024 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 5. až 7. etapu 2024. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

19aug

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. a 2. kvartál 2024

V auguste 2024 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádiá aj televízie za 1. a 2. štvrťrok 2024. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

čítaj viac