obr_respondenti obr_anketari
admeter MML marketingova reseni spolecnost a politika software

ZAUJÍMAVOSTI

18jún

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 3. až 5. etapu 2020

V júni 2020 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 3 až 5. etapu 2020. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

16jún

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 1. kvartál 2020

V júni vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období január až marec 2020 a zúčastnilo sa ho 2.079 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

10jún

Nákupné správanie

Sekundárna analýza dát MML-TGI

Jednou z hlavných tém dnešných dní je téma nedeľného predaja. Pripravili sme sekundárnu analýzu dát, ktorá bližšie analyzuje nákupné správanie obyvateľov Slovenskej republiky. Z analýzy za dozviete viac o tom aké skupiny obyvateľstva nakupujú počas týždňa, resp. počas víkendu, kedy realizujú hlavný nákup a ostatné nákupy, ale aj akým spôsobom dochádzajú za svojimi nákupmi a ktoré faktory sú pri výbere predajní pre nich dôležité.

čítaj viac