obr_respondenti obr_anketari
admeter MML marketingova reseni spolecnost a politika software

ZAUJÍMAVOSTI

26mar

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 12. etapu 2019 až 2. etapu 2020

V marci 2020 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 12. etapu 2019 až 2. etapu 2020. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

18mar

Tlačová správa adMeter

Koronavírus mení aj naše mediálne správanie

Súčasná situácia zasahuje do mnohých sfér nášho života a jedným z nich je aj konzumácia médií. Pozrite si výstupy z nášho elektronického crossmediálneho merania médií adMeter. Z tlačovej správy sa dozviete viac o tom ako opatrenia zmenili konzumáciu jednotlivých médiatypov obyvateľov Slovenskej republiky, aký vplyv mali prijaté opatrenia na čas strávený konzumáciou médií, ktoré média a typy relácii zaznamenali nárast sledovanosti a čas strávený s nimi a ďalšie.

čítaj viac

04mar

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. až 4. kvartál 2019

V marci 2020 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádiá a televízie za 1. až 4. štvrťrok 2019. Sumárne dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

čítaj viac