obr_respondenti obr_anketari
admeter MML marketingova reseni spolecnost a politika software

ZAUJÍMAVOSTI

06feb

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 4. kvartál 2019

Vo februári vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období október až december 2019 a zúčastnilo sa ho 2.125 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

06feb

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 3. kvartál 2019

Vo februári vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období júl až september 2019 a zúčastnilo sa ho 2.081 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

03feb

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 3. a 4. kvartál 2019

Vo februári 2020 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádiá aj televízie za 3. a 4. štvrťrok 2019. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

čítaj viac