
Národný prieskum MML-TGI®
Nové dáta za 2. a 3. kvartál 2025
V novembri 2025 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádiá aj televízie za 2. a 3. štvrťrok 2025. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt
Nové dáta za 8. až 10. etapu 2025
V novembri 2025 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 8. až 10. etapu 2025. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

MML v IN STORE 10/2025 Mliečne výrobky
Pohľad na dáta z prieskumu MML-TGI ukazuje, že za posledných 12 mesiacov pilo jogurtové, acidofilné mlieka a mliečne nápoje 43,1% opýtaných. Viac v článku IN STORE











