obr_respondenti obr_anketari
admeter MML marketingova reseni spolecnost a politika software

ZAUJÍMAVOSTI

20aug

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 5. až 7. etapu 2025

V auguste 2025 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 5. až 7. etapu 2025. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

čítaj viac

18aug

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. a 2. kvartál 2025

V auguste 2025 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádiá aj televízie za 1. a 2. štvrťrok 2025. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

čítaj viac

01aug

Leto sa končí

Ako trávia hlavné obdobie dovoleniek pracujúci?

S kvalitným výkonom v práci úzko súvisí potreba dlhšie súvisle oddychovať, načerpať sily a obnoviť morálku. Napriek tomu si 48% ekonomicky aktívnych ľudí počas roka nevyberú dovolenku dlhšiu ako týždeň. Ďalších 36% si ročne dopraje týždennú alebo dlhšiu dovolenku len raz. Zvyšných 16% pracujúcich si potom užije dlhšie súvislé voľno dvakrát alebo aj viackrát. Prehľadne a v porovnaní s celou populáciou to ukazuje graf.

čítaj viac