obr_respondenti obr_anketari

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 7. až 9. etapu 2017

V októbri 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 7. až 9. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Volebný model – August 2017

Z aktuálneho volebného modelu vyplýva, že SMER si mierne pohoršil, kým ďalšia vládna strana SNS si mierne polepšila oproti voľbám, ktoré sa konali v marci 2016. Rovnako si polepšila aj opozičná SAS. Ďalšia vládna strana Most – Híd si udržuje stabilnú volebnú podporu. Pozrite si náš aktuálny volebný model, ktorý navyše obsahuje aj volebný potenciál jednotlivých politických subjektov.

Správa: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – August 2017

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 5. až 7. etapu 2017

V auguste 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 5. až 7. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. a 2. kvartál 2017

V auguste 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 2. štvrťrok 2017. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 2. kvartál 2017

V auguste vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období apríl až jún a zúčastnilo sa ho 2.125 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 4. až 6. etapu 2017

V júli 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 4. až 6. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Volebný model – Máj / Jún 2017

Vládny SMER si po miernom poklese z prelomu rokov udržiava stabilnú podporu medzi voličmi. Na rozdiel od parlamentných volieb mierne stúpla podpora strán SAS a SNS. Podľa výsledkov z nášho aktuálneho volebného modelu by sa do parlamentu dostalo až deväť politických subjektov. Prečítajte si volebný model MEDIAN SK, ktorý pred marcovými voľbami patril k dvom najpresnejším agentúram.

Správa: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – Máj / Jún 2017

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 3. až 5. etapu 2017

V júni 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 3. až 5. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 2. až 4. etapu 2017

V júni 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 2. až 4. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 4. kvartál 2016 a 1. kvartál 2017

Koncom mája 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 1. štvrťrok 2017. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 1. kvartál 2017

Vo máji vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období január až marec a zúčastnilo sa ho 2.038 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 1. až 3. etapu 2017

V máji 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 1. až 3. etapu 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. až 4. kvartál 2016

Koncom marca 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za rok 2016. Ročné dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 12. až 2. etapu 2016 / 2017

V marci 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 12. až 2. etapu 2016 / 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

20 rokov MML-TGI

Pri príležitosti 20. výročia projektu MML -TGI v ČR a SR pripravujeme prezentáciu najnovších možností tohto projektu. Geoff Wicken, riaditeľ TGI International, na tejto akcii predstaví vývoj TGI na medzinárodnej úrovni. Projekt TGI sa, počas svojej už čoskoro 50 ročnej existencie, rozšíril do takmer celého sveta, prináša možnosť medzinárodného porovnania v oblasti marketingu, spotreby a životného štýlu.

MEDIAN predstaví novinky a trendy vo vývoji, medzi inými:
– výsledky MML -TGI 2016
– MML NET
– Clickstream
– netradičné využitie dát MML (v politike, typy mediálnych publík, meranie na opinion lídrov)
– nový softvér KIWI pre prácu s dátami
– fúzie s ďalšími menami a inými dátovými zdrojmi

Pozvánka v elektronickej podobe: TU.

Volebný model – Január / Február 2017

V posledných dvoch mesiacoch je možné pozorovať klesajúcu podporu vládnej strany SMER. Strana sa však z minima na prelome roku (25 %) dostala na hodnoty okolo 27 %. Mierne stúpajúci podporu si v posledných mesiacoch udržuje SME Rodina. Podpora OĽANO je veľmi nestabilná, čo je možné prisudzovať pomerne malému voličskému jadru. Ostatné politické strany si udržujú stabilnú volebnú podporu.

Správa: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – Január / Február 2017

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 11. až 1. etapu 2016 / 2017

V marci 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 11. až 1. etapu 2016 / 2017. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Volebný model – December 2016 / Január 2017

Z aktuálneho volebného modelu spoločnosti MEDIAN SK vyplýva, že vládne strany SNS a MOST-HÍD si mierne polepšili oproti voľbám, ktoré sa konali v marci 2016. Naopak najsilnejšia vládna strana SMER zaznamenala pokles podpory. Pokles podpory môže byť však spôsobený náhodnou štatistickou odchýlkou. Z opozičných strán je možné pozorovať nárast podpory v prípade strany SaS, rovnako ako aj v prípade mimoparlamentnej KDH. Prečítajte si volebný model MEDIAN SK, ktorý pred marcovými voľbami patril k dvom najpresnejším agentúram. Obsahuje aj volebné potenciály strán (kam až môžu mieriť pri zisku všetkých voličov, ktorí ich zvažujú).

Správa: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – December 2016 / január 2017

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 4. kvartál 2016

Vo februári vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období október až december a zúčastnilo sa ho 2.050 respondentov. Tlačová správa.

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 3. kvartál a 4. kvartál 2016

V koncom januára 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 4. štvrťrok 2016. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Sumárne dáta za 1. až 12. etapu 2016

V januári 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie sumárne výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 1. až 12. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa zúčastnilo 13.955 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 10. až 12. etapu 2016

V januári 2017 predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 10. až 12. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 9. až 11. etapu 2016

V decembri predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 9. až 11. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Tlačová správa MML Omnibus – Kvóty v rádiách

Tretí kvartál 2016

Spoločnosť MEDIAN SK zverejnila tlačovú správu MML Omnibus týkajúcu sa zavedenia povinných kvót v rádiách. Zber dát prebiehal v termíne od 27.6.2016 do 18.9.2016 a zúčastnilo sa ho 2.073 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 8. až 10. etapu 2016

V novembri predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 8. až 10. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Volebný model – Október 2016

Vládne strany spoločne s opozičnou SaS a mimoparlamentným KDH si polepšili. V parlamente by chýbali SME RODINA a SIEŤ. Len 54% ľudí, ktorí deklarovali svoju účasť vo voľbách, si je istých ktorej strane by odovzdali svoj hlas. Z volebného potenciálu vyplýva, že SaS a SNS by mohli atakovať hranicu 20%. Svoj zisk až  k 13 % by mohla navýšiť aj ĽSNS. Prečítajte si volebný model MEDIAN SK, ktorý pred marcovými voľbami patril k dvom najpresnejším agentúram. Obsahuje aj volebné potenciály strán (kam až môžu mieriť pri zisku všetkých voličov, ktorí ich zvažujú).

Správa: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – Október 2016

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 2. kvartál a 3. kvartál 2016

V polovici novembra predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 3. štvrťrok 2016. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Tlačová správa MML Omnibus – Najobjektívnejšie televízne spravodajstvo

Nové výsledky 3. kvartál 2016

V novembri vydala spoločnosť Median SK tlačovú správu na tému najobjektívnejšie spravodajstvo. Prieskum prebiehal v období júl až september a zúčastnilo sa ho 2.081 respondentov. Tlačová správa.

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 7. až 9. etapu 2016

V septembri predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 7. až 9. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Najvyššiu počúvanosť slovenských rádií má aj naďalej Expres

Nové data počúvanosti slovenských rádií neprinášajú zmeny v postavení lídrov na trhu.

Rozhlasový trh na Slovensku bol aj v 1. polroku stabilný, na najvyšších priečkach sa neudiali zmeny. Posuny však nastali pri niektorých mladých projektoch.

Top 3 bez zmeny

Jednotkou slovenského éteru naďalej s bezpečným odstupom od komerčnej konkurencie ostáva Rádio Expres, ktoré malo podľa prieskumu MML-TGI od Median SK v priemere za 1. a 2. kvartál 2016 skoro 870-tisícovú počúvanosť (19,4 %, parameter počúval včera) a dlhodobo je stabilné. V rovnakom období pred rokom malo 20-percentnú počúvanosť.

Mierne rástlo verejnoprávne Rádio Slovensko a priblížilo sa k 800-tisícovej dennej počúvanosti (17,8 %).

Dvojkou medzi komerčnými vysielateľmi a trojkou celkovo je Fun rádio, ktoré mierne kleslo a tesne podliezlo polmiliónovú dennú počúvanosť (11,1 %). Od Expresu má vyše 370-tisícový odstup.

Rastie nová Vlna

Naďalej rastie najnovší komerčný projekt na slovenskom rádiovom trhu Vlna, ktorý sa rozbiehal len začiatkom roka 2015. Podľa posledných údajov si v 1. polroku 2016 pripísal 225-tisícovú dennú počúvanosť (5,0 %), oproti predošlej dvojvlne 4/2015+1/2016 stúpol o skoro 40 tisíc a oproti 2. polroku 2015 o 100 tisíc. Stále sa drží na 7. pozícii; aby prekročil „papierovo“ najbližšieho konkurenta, verejnoprávnu Reginu, by potreboval o takmer 60 tisíc viac.

Denná počúvanosť (%)

  Q1+Q2/2015 Q2+Q3/2015 Q3+Q4/2015 Q4/2015+Q1/2016 Q1+Q2/2016
Rádio Expres 20.0 19.7 19.4 19.4 19.4
Rádio Slovensko 17.9 17.5 17.4 17.5 17.8
Fun Rádio 11.3 11.3 11.4 11.2 11.1
Jemné 7.9 7.8 7.6 7.5 7.7
Europa 2 7.3 7.5 7.3 7.3 7.3
Rádio Regina 6.7 6.7 6.7 6.2 6.3
Rádio Vlna 0.3 1.0 2.8 4.2 5.0
Anténa Rock 1.8 1.7 2.0 2.3 2.5
Rádio_FM 2.5 2.9 2.9 2.7 2.5
Rádio Lumen 2.5 2.3 2.6 2.5 2.3

zdroj: MML-TGI/Median SK via Radia.sk

radioSK

Rozhlasové skupiny

Prieskum MML-TGI sa pozrel aj na to, akú počúvanosť majú jednotlivé mediálne skupiny. Verejnoprávna RTVS dosiahla so všetkými svojimi rozhlasovými stanicami „počúvanosť včera“ 26 %. Stanice komerčnej skupiny Radio Services si zaplo 20 %. Radio Services si pozíciu na trhu vylepšilo aj tým, že popri doterajšej trojici staníc Jemné, Vlna a Anténa Rock začalo v tomto roku obchodovať i rádio pre mladých Europa 2. Komerčná jednotka Expres však podobné čísla dosahuje aj s jedinou stanicou s 19,4-percentnou počúvanosťou. A napokon mediálna skupina Radio Group, ktorá predáva okrem materského Fun rádio aj kresťanský Lumen a zopár menších staníc, má dennú počúvanosť 15 %. Práve ona do konca minulého roka obchodovala Europu 2.

Zdroj: Článok bol uverejnený 9.9.2016 na portále www.mediaguru.cz. http://www.mediaguru.cz/2016/09/poslechovost-slovenskych-radii-vede-nadale-expres/#.V-EUqPCLTGh

Prieskum Radioprojekt

Nové dáta za 6. až 8. etapu 2016

V septembri predstavila spoločnosť Median SK najnovšie výsledky počúvanosti rozhlasových staníc z prieskumu Radioprojekt za 6. až 8. etapu 2016. Dáta sú využívané k optimalizácii MML-TGI a sú najkomplexnejším popisom slovenského rádiového éteru. Tohto prieskumu sa ročne zúčastní 12.000 respondentov. Tlačová správa.

Volebný model – August 2016

Od volieb posilnila SaS a SNS. Okrem strany SIEŤ sa prepadá aj SME RODINA. Do Národnej rady by sa naopak mohlo dostať KDH. Prečítajte si volebný model MEDIAN SK, ktorý pred marcovými voľbami patril k dvom najpresnejším agentúram. Obsahuje aj volebné potenciály strán (kam až môžu mieriť pri zisku všetkých voličov, ktorí ich zvažujú).

Zpráva: Voľby do Národnej rady SR – volebné preferencie a potenciál strán – August 2016

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 1. kvartál a 2. kvartál 2016

Koncom augusta predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 2. štvrťrok 2016. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Národný prieskum MML-TGI®

Nové dáta za 4. kvartál 2015 a 1. kvartál 2016

Koncom mája predstavila spoločnosť Median SK najnovšie mediálne výsledky pre tlač, rádia aj televízie za 1. štvrťrok 2016. Dáta sú súčasťou rozsiahleho Národného prieskumu MML-TGI®, ktorý okrem konzumácie médií sleduje tiež životný štýl a spotrebné správanie obyvateľov Slovenska vo viac ako 200 kategóriách tovaru a služieb. Prieskumu sa ročne zúčastní 8000 ľudí. Tlačová správa.

Motivácia slovenských voličov – prieskum voľby do NR SR 2016 vo volebný deň

Kedy a podľa čoho sa voliči rozhodli, koho budú voliť vo voľbách do Národnej rady SR? Kam sa stratili voliči SMERu? Čo stojí za vzostupom SAS? S akými témami bodovala Kotlebova ĽSNS – bolo to skutočne len o imigrácii? Ako voliči hodnotili lídrov jednotlivých strán a kompetencie strán riešiť témy, ktoré trápia Slovensko? Ako si viedol MEDIAN SK v predvolebných prieskumoch? Na tieto otázky nájdete odpovede v správe z prieskumu pre RTVS. Realizoval jej MEDIAN SK v predvolebný piatok a počas volebnej soboty.

Motivácia slovenských voličov – prieskum do NR SR 2016 vo volebný deň PDF [1566KB]

čítaj viac

Unikátna štúdia MML NET

Slovensko online 2015 je nová unikátna štúdia v rámci medzinárodného merania MML NET. Spoločnosť MEDIAN SK Vám prináša sondu do digitálneho života viac ako 3 mil. obyvateľov Slovenska. Štúdia je jedinečným prepojením najrozsiahlejšieho mediálneho, spotrebného a lifestylového trackingu MML-TGI s unikátnym prieskumom zameraným na správanie užívateľov internetu.

čítaj viac

Slovensko online 2015

Slovensko online 2015 je nová unikátna štúdia v rámci medzinárodného merania MML NET. Spoločnosť MEDIAN SK Vám prináša sondu do digitálneho života viac ako 3 mil. obyvateľov Slovenska. Štúdia je jedinečným prepojením najrozsiahlejšieho mediálneho, spotrebného a lifestylového trackingu MML-TGI s unikátnym prieskumom zameraným na správania užívateľov internetu.

čítaj viac

adMeter 1000 v ČR

MEDIAN v Českej republike organizuje stretnutie adMeter 1000, na ktorom účastníkom z radov agentúr aj koncových zadavateľom predstaví fenomén crossmediálneho prieskumu z rôznych pohľadov. – Analogické stretnutie bude v nasledujúcom období usporiadané tiež v Bratislave. Viac sa o tejto akcii dozviete na stránkach MEDIANu.

Do projektu adMeter je v ČR od septembra zapojených viac ako 1 000 respondentov

Po roku, v ktorom prieskumná agentúra MEDIAN predstavila trhu v Českej republike svoj unikátny crossmediálny projekt adMeter, prichádza s ďalšou vývojovou etapou. Viac sa o tejto akcii dozviete na stránkach MEDIAN.

Slováci počas leta opatrnejší v otázke zahraničných dovoleniek

Vo väčšine dovolenkových destinácií sa s koncom septembra zatvorili brány a návštevníci ich do najbližšej jari opustili. Bohužiaľ však letom nerezonovala iba téma odpočinku a radosti, ale aj mnohých geopolitických problémov. Jedným z ich dôsledkov je často diskutovaná utečenecká situácia v Európe. Čo pre jedných môže byť ako veľký problém, pre iných býva iba štatistika na televíznych obrazovkách, ktorá nestojí za zmienku. Na to, či a ako reálne téma utečencov zapôsobila na dovolenkové správanie Slovákov sme sa pozreli v rámci nášho prieskumu, ktorý sme realizovali na prelome augusta a septembra.
čítaj viac